Borseta de Mana Din Piele Naturala pentru Barbati: Always Wild Mason, 23x15x5 cmBorseta de Mana Din Piele Naturala pentru Barbati: Always Wild Mason, 23x15x5 cm
  • La reducere!
  • -50,00 lei
  • Nou
136,00 lei186,00 lei
Portofel Dama Multicolor Compact cu imprimeu floral din Piele Naturala, 11,5x9x2,5 cmPortofel Dama Multicolor Compact cu imprimeu floral din Piele Naturala, 11,5x9x2,5 cm
  • La reducere!
  • -17,00 lei
  • Nou
64,00 lei81,00 lei
Portofel de piele Dama din Piele naturala Cu flori Aplicate, 19x10x3,5 cmPortofel de piele Dama din Piele naturala Cu flori Aplicate, 19x10x3,5 cm
  • La reducere!
  • -30,00 lei
  • Nou
119,00 lei149,00 lei
Portcard dama din Piele Naturala: Port Card pentru Femei Multicolor cu 20 Sloturi, 10x7,5 cmPortcard dama din Piele Naturala: Port Card pentru Femei Multicolor cu 20 Sloturi, 10x7,5 cm
  • La reducere!
  • -10,00 lei
  • Nou
Portofel Dama Cu multe compartimente Lung din piele naturala, Design Multicolor, Flori Aplicate, 19x10x3 cmPortofel Dama Cu multe compartimente Lung din piele naturala, Design Multicolor, Flori Aplicate, 19x10x3 cm
  • La reducere!
  • -28,00 lei
  • Nou
Ultimele Stiri

Politica de returnare – Micutz.ro

CERERE RETUR 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

SC ENAP LADINI SRL. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de SC ENAP LADINISRL.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Procedura de returnare

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza SC ENAP LADINI SRL. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: contact@Micutz.ro ).

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin  SC ENAP LADINI SRL.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate  SC ENAP LADINI SRL. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail contact@Micutz.ro sau prin intermediul sectiunii de Retururi din contul de client.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Vom trimite un curier conform cererii de retur sa ridice produsul / produsele tale in termen de 2-3 zile lucratoare.

Indiferent de categoria din care face parte produsul pe care l-ai achiziționat și vrei să îl returnezi, există o serie de reguli de funcționalitate, de siguranță sau de igienă care trebuie urmate pentru ca returul să fie aprobat și să se desfășoare în condiții optime:

  • Produsul pe care îl returnezi trebuie să fie în starea în care a fost livrat inițial, fără parole setate de tine, fără eventuale conturi cu care te-ai conectat și fără orice alte setări personalizate sau date cu caracter personal.
  • Dacă produsul pe care îl returnezi avea etichete acestea trebuie să fie intacte, netăiate.
  • Dacă produsul pe care îl returnezi a fost livrat împreună cu un certificat de garanție emis de producător sau de distribuitor, asigură-te că returul se va face împreună cu acest document precum și alte documente cu care fost livrat inițial.
  • Dacă produsul pe care îl returnezi a fost livrat împreună cu accesorii sau cadouri, și acestea trebuie returnate integral, în starea inițială. Nu se vor accepta pentru retur produsele cărora le lipsesc accesoriile din pachetul original.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, returul va fi posibil pentru cel mult o bucată desigilată. Celelalte bucăți trebuie returnate sigilate, intacte.
  • Nu se acceptă la retur produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, produse care prezintă urmă de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemul de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsul are licență OEM activată.
  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat online după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.